+38 (063) 832-44-72 Life
+38 (099) 762-99-65 MTS
+38 (068) 695-93-59 Kievstar
ПН-ПТ: 10:00-19:00
СБ-ВС: 10:00-15:00

Кошик порожній!

Повернення/обмін

Шановні клієнти, з огляду на те що наш інтернет магазин жіночого одягу «Дом-Мода» пропонує товар за оптовими цінами з мінімальною націнкою, тому обмін і повернення товару передбачений тільки у випадках:

  • Фабричного браку з невиправним дефектом.
  • Невідповідності замовленому товару, тобто якщо прийшла річ абсолютно іншої моделі, не того розміру або абсолютно іншого кольору, при цьому не той відтінок не є причиною повернення або обміну.

У всіх інших випадках (не підійшов розмір, не сподобався колір або матеріал, погано сидить, або Ви просто передумали) повернення/обмін товару не передбачено.

Товари, куплені з розділу "Акції", обміну/поверненню не підлягають!!

У випадках браку або невідповідності обміняти або повернути товар Ви можете протягом 2-х днів з моменту отримання замовлення. При цьому транспортні витрати, пов'язані з поверненням або обміном товару, бере на себе магазин. Для того щоб зробити повернення/обмін вам потрібно:

  • Будь-яким зручним способом, за телефоном, вказаним на сайті або по електронній пошті info@dom-moda.com.ua, повідомити менеджера про причину повернення/обміну.
  • Обов'язково на адресу електронної пошти вислати фотографію браку або накладної з повним списком товарів, якщо сталася помилка при комплектації вашої посилки. Також в цьому листі Ви вказуєте прізвище, ім'я, по батькові, місто, номер і дату замовлення.
  • Після остаточного узгодження з нами Ви відправляєте посилку протягом 2-х днів після отримання товару, вклавши туди бракований товар разом з упаковкою і етикетками, записку з викладеними причинами повернення/обміну і накладну, по якій отримали замовлення.
  • Після чого повідомляєте нам номер відправленої вами посилки або декларації.
  • Отримавши вашу посилку, наші співробітники уважно оглянуть виріб на відповідність причини обміну/повернення. У разі якщо Ви надіслали товар без фабричної упаковки з відрізаною биркою, є ознаки носіння або запаху прального порошку, замість виробничого браку - навмисний, тоді він відправляється вам назад.
  • Після дотримання всіх вище перерахованих правил, ми в найкоротші терміни зв'язуємося з вами і повертаємо вам ваші гроші або міняємо на будь-який інший товар.

Зверніть, будь ласка, ще раз свою увагу відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів» всі претензії з приводу повернення/обміну приймаються за умов:

  • Збереження упаковки і товарного вигляду.
  • Відсутності явних причин використання товару.
  • Наявності не відірваної бирки або цінника.

Прийміть, будь ласка, до уваги, замовляючи в інтернет магазині «Дом-Мода», Ви погоджуєтеся і приймаєте наші правила та умови роботи.

Ми розраховуємо на ваше розуміння і щиро сподіваємося на довгу співпрацю.